Інформатика. Шкільний курс 2-11 класи.

Головна 2 клас 3 клас 4 клас 5 клас 6 клас 7 клас
8 клас 9 клас 10 клас 11 клас Python Web-технології Графічний дизайн

Матеріали на підтримку вивчення інформатики.
Python 5-9 клас (підручник Бондаренко О.О.)


Ваш IP адрес Рекомендації до написання програм на Python Скріни з розв'язками завдань
Інформатика - підручник для 5 класу авт. О.О. Бондаренко Всі матеріали уроків з Інформатики 5 клас Відеорозв'язки практичних завданнь з інформатики 5 клас від Task Informatics Всі тести з інформатики 5 клас, програма MyTest



Актуальні оголошення
Д/з для всіх уроків: Опрацювати матеріали уроку (презентація, інтерактивні вправи, тестування в програмі MyTestX), виконати вправу уроку (практичну роботу), що знаходиться в кінці параграфу підручника. В разі необхідності - передивитись відеорозв'язок виконання вправи.



Тема 1. Лінійні програми
Всі завдання з Phyton 1 рік навчання (5 клас)
№1 Середовище опису й виконання алгоритмів (Завдання 1)
№2 Основні поняття мови програмування Python (Завдання 2)
№3 Лінійні алгоритми (Завдання 3)
№4 "Черепашача» графіка" (Завдання 4)
№5 Складання та виконання лінійних алгоритмів Практична робота 5. (Завдання 5)
Тема 2. Програми з розгалуженням та повторенням (Алгоритми та програми (продовження) )
№6 Алгоритми з розгалуженнями. (Завдання 6)
№7 Вкладені розгалуження. (Завдання 7)
№8 Складання алгоритмів з розгалуженнями. Практична робота 6. (Завдання 8)
№9 Алгоритми з повтореннями. Цикл з параметром. (Завдання 9)
№10 Алгоритми з повтореннями. Цикл з передумовою. (Завдання 10)
№11 Складання алгоритмів з повтореннями. Практична робота 7. (Завдання 11)
Тема 3. Основи об'єктно-орієнтованого програмування (6 клас. Алгоритми та програми)
Всі завдання з Phyton за 6 клас
№12 Поняття про об’єкт у програмуванні.
№13 Властивості об’єкта. Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі.
№14 Поняття події та методу. Види подій
№15 Створення програмних об’єктів. Практична робота 5.
№16 Створення графічного інтерфейсу.
№17 Опрацювання подій.
№18 Організація діалогу з користувачем.
№19 Створення програм із графічним інтерфейсом. Практична робота 6.
Тема 4. Алгоритми та програми (продовження).
№20 Вкладені алгоритмічні структури розгалуження.
№21 Вкладені алгоритмічні структури повторення.
№22 Розв’язування задач за допомогою вкладених циклів.
№23 Створення програм із розгалуженнями і повтореннями. Практична робота 7.
№24 Розв’язування задач методом поділу на підзадачі.
№25 Обчислення з використанням функцій користувача.
№26 Створення програм із використанням функцій користувача. Практична робота 8.
№27 Розробка сценарію майбутнього програмного проекту.
№28 Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію.
№29 Створення реклами та презентація власного програмного проекту.
Тема 5. Алгоритми та програми (7 клас. Алгоритми та програми)
Всі завдання з Phyton за 7 клас
№30 Етапи розв’язування задач за допомогою комп’ютера
№31 Величини. Алгоритми роботи з величинами
№32 Створення алгоритмів і програм із розгалуженнями та повтореннями
№33 Рядки як послідовності символів
№34 Опрацювання рядкових величин
№35 Створення програм для опрацювання рядкових величин. Практична робота № 1
№36 Списки – змінювані послідовності
№37 Опрацювання елементів списку
№38 Функції та методи опрацювання списків
№39 Створення інтерфейсу користувача
№40 Створення програм. П. р. 2
№41 Графічні методи модуля tkinter
№42 Створення анімації
№43 Об’єктно-орієнтоване програмування
№44 Моделювання руху об’єктів. П. р. 3
№45 Повторення і систематизація



© Куряков Едуард, email: mr_ed@ukr.net, Харків 2022