Тема 1. Інформація. Дії з інформацією. Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією
|
№1 |
Правила безпечної роботи з комп’ютерними пристроями
|
|
№2 |
Способи подання повідомлень, носії повідомлень
|
|
№3 |
Роль інформації в житті людини. Дії з інформацією
|
|
№4 |
Поняття символу. Кодування і декодування текстових повідомлень
|
|
№5 |
Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією
|
|
№6 |
Пристрої введення та виведення інформації
|
|
№7 |
Введення текстових даних
|
|
№8 |
Робочий стіл комп’ютера
|
|
№9 |
Структурування інформації. Поняття файлу і папки
|
|
№10 |
Поняття про мережу Інтернет, програма-браузер, веб-сторінка, веб-сайт, гіперпосилання
|
|
№11 |
Безпечна робота в Інтернеті
|
|
№12 |
Віртуальні бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники. Авторське право
|
|
Тема 2. Комп’ютерні програми. Меню та інструменти. Об’єкт. Властивості об’єкта
|
№13 |
Текстові редактори. Середовища для читання текстів. Закладки в тексті, цитати
|
|
№14 |
Види об'єктів: текстові, графічні. Уведення символів за допомогою клавіатури.
|
|
№15 |
Редагування тексту
|
|
№16 |
Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити
|
|
№17 |
Форматування тексту. Зміна значень властивостей об’єкта (колір тексту, шрифт, накреслення)
|
|
№18 |
Доповнення текстів зображеннями
|
|
№19 |
Інформаційний об’єкт. Властивості об'єкта. Створення моделі об’єкта за заданими властивостями.
|
|
Тема 3. Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання |
№20 |
Комп’ютерні презентації. Режим показу презентації
|
|
№21 |
Редагування презентацій. Утворення нового слайду
|
|
№22 |
Утворення текстового вікна/поля. Доповнення презентації текстом
|
|
№23 |
Доповнення презентації зображенням, схемою. Форматування презентації.
|
|
№24 |
Створення власної комп’ютерної презентації
|
|
Тема 4. Лінійні алгоритми |
№25 |
Команди і виконавці, алгоритми
|
|
№26 |
Способи подання алгоритму. Запис лінійних алгоритмів. Знаходження та виправлення помилок у алгоритмах.
|
|
№27 |
Середовище програмування Скретч. Етапи створення програми
|
|
№28 |
Створення програм у середовищі Скретч за власними алгоритмами
|
|
№29 |
Створення зображень за власними алгоритмами.
|
|
№30 |
Логічні висловлювання
|
|
№31 |
Створення власного проєкту в середовищі Скретч
|
|
№32 |
Створення власного проєкту в середовищі Скретч
|
|
№33 |
Створення власного проєкту в середовищі Скретч
|
|
№34 |
Презентація навчальних проєктів
|
|
№35 |
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.
|
|